Jason Hall (54) obećao je da više nikada neće koristiti usluge jedne od najvećih aviokompanija nakon što su on i njegova 13-godišnja kći ostavljeni "napušteni" preko noći u zračnoj luci. Njihov se devetodnevni odmor na Cipru pretvorio u pravu noćnu moru čim su sletjeli, piše Mirror.
Let aviokompanije TUI trebao je sletjeti u zračnu luku Birmingham u 17.30. Međutim, nakon što se manji zrakoplov srušio na pistu u Birminghamu, njihov je let preusmjeren na zračnu luku Cardiff, gdje su sletjeli u 18.10.
Putnicima je obećano da će prijevoz natrag do Birminghama biti organiziran. No, prema Jasonovim riječima, to se nije dogodilo. On je naknadno opisao kako se kompanija ponijela prema njima.
450 ljudi prepušteno samima sebi
"Ne mogu se žaliti na odmor, bio je divan. Nevolje su počele tek pri povratku," ispričao je Jason Hall. "Obećano nam je da ćemo dobiti autobusni prijevoz natrag do Birminghama – razumijem, takve se stvari ponekad događaju."
Nakon što su sat i pol čekali prtljagu, jer zračna luka Cardiff nije bila spremna za prihvat dva velika TUI zrakoplova s 300 putnika, Hall je doživio šok.
"Nakon što smo pokupili stvari, nismo mogli pronaći niti jednog jedinog člana osoblja TUI-ja u cijeloj zračnoj luci. Otišli smo na parkiralište, gdje je stajalo oko 450 ljudi čekajući te autobuse."
Na kraju je izišao radnik zračne luke Cardiff (ne TUI-jev zaposlenik) i rekao im da su tri autobusa već otišla. "Ako mislite da jedan autobus može primiti 50 ljudi, to nije bilo ni približno dovoljno za nas 600 koji smo sletjeli," kaže Hall.
"Bile su tamo mlade obitelji, djeca, djeca u invalidskim kolicima, svakakvi ljudi ostavljeni bez ikakvog načina da dođu kući. Stajali smo na parkiralištu oko sat vremena, čekajući neku informaciju. A onda je svima zazvonio telefon u isto vrijeme. Bio je to e-mail od TUI-ja koji nas je obavijestio da nas ne mogu prebaciti kući i da ćemo se morati sami snaći."
Taksiji po 450 funti
Putnicima je rečeno da aviokompanija ima "problema s nabavom prijevoza" te da sami plate prijevoz, uz obećanje da će im TUI naknadno nadoknaditi sve troškove.
"Jednostavno nas je TUI napustio," objasnio je Jason. "Bilo je studenata i ljudi koji nisu imali novca da to plate unaprijed. Neki su uzimali lokalne taksije koji su koštali 350 funti (oko 410 eura). Drugi su uzimali Uber koji je koštao 450 funti (oko 530 eura). U roku od pola sata, više ih se nije moglo ni naručiti, svi su nestali."
Hall je odlučio iznajmiti hotelsku sobu u blizini za sebe i kćer za 85 funti jer nije želio da spava na podu zračne luke.
Sljedeće jutro otac i kći morali su vlakom putovati od Cardiffa do Bristola, zatim do Birminghama, pa tek onda do zračne luke. Kada su konačno stigli do svog automobila, čekala ih je i kazna za parkiranje.
Jasonovo katastrofalno putovanje kući rezultiralo je propuštenim plaćenim radnim danom, računom za hotel od 85 funti, kartama za vlak od 100 funti te kaznom za parking od 60 funti.
Tvrdi da TUI isprva nije želio u potpunosti nadoknaditi troškove. "Ponudili su da mi plate samo karte za vlak. Objasnio sam sve ostale troškove, ali jednostavno ih to nije zanimalo. Njihova briga za klijente i usluga bile su nepostojeće."
"Bilo je apsolutno šokantno. Nikad ih više neću koristiti. Dobri su dok sve ide glatko. Ali čim se dogodi incident, čini se da vas jednostavno ne žele zbrinuti. Osnovna dužnost im je osigurati da stignete do svog odredišta, a ne samo da vas ostave negdje drugdje," zaključio je Jason.
Napomena: TUI je na kraju u potpunosti nadoknadio Jasonove troškove, piše Mirror.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....