Porezna uprava objavila je upravo nove podatke o potrošnji u trgovinama danas. Izdan je veći broj računa nego prilikom prethodnih bojkota.
- Iz podataka je vidljivo da je broj računa u petak 07.02.2025. od 00:00 sati do 15:00 sati u odnosu na petak 31.01.2025. od 00:00 sati do 15:00 sati veći 25 posto dok je iznos računa također veći za 37 posto. Nadalje, u petak 07.02.2025. od 00:00 sati do 15:00 sati u odnosu na petak 24.01.2025. od 00:00 sati do 15:00 sati broj računa je veći za 48 spoto dok je iznos računa također veći za 58 posto.
Dok je u petak 07.02.2025. od ponoć do 15:00 sati u odnosu na petak 17.01.2025. dan kada nije bio bojkot trgovina od 00:00 sati do 15:00 sati broj računa manji za 15 posto dok je iznos računa također manji za 20 posto.
Josip Kelemen, predsjednik i glasnogovornik potrošačke platforme ‘Halo, inspektore!‘ komentirao je brojke Porezne uprave koje pokazuju da je današnji odaziv na bojkot nešto niži.
“Ovo nije fijasko. I dalje manje trošimo. Želimo pokazati da se glas potrošača može čuti, ipak su potrošači manje trošili i finalni rezultat ćemo vidjeti sutra”, rekao je Kelemen za RTL.
Rekao je i što očekuje od sutrašnjeg, novog bojkota.
“Očekujemo da potrošači od sutra bojkotiraju Konzum. Na njima je i njihovim poznanicima da odluče da li žele ili ne žele bojkotirati. Jedino potrošač odlučuje o svojoj kupovini. Dok god budemo više kupovali i trošiti, trgovci će dizati cijene. Potrošači su sami odlučili da žele bojkotirati Konzum”, objasnio je Kelemen.
“Ograničene cijene su u nekim slučajevima još i više nego prije. To je sve kratkoročno rješenje i tih 70 artikala nije ništa naspram tisuća drugih na tržištu, koje ljudima trebaju”, smatra Kelemen. Poručio je i kako radi na razvijanju nove aplikacije.
“Radimo na aplikaciji koja će omogućiti komunikaciju potrošača i proizvođača, pomoći potrošačima pri usporedbi cijena, te da potrošači dobiju informacije koje trebaju čuti”, rekao je.
Današnjim rezultatima bojkota je zadovoljan. “Čuo se glas potrošača po prvi put u povijesti, počeli smo osvještavati potrošače da ne padaju na lijepe reklame i popuste nego da kupuju mudro. Sve ovo nije loše, mailbox nam je zatrpan, ljudi javljaju da ne idu u trgovinu. Ljudi smanjuju, kupuju neophodno, troše zalihe koje su prije kupovali”, zaključio je Kelemen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....