Novo veliko istraživanje otkrilo je vezu između konzumiranja velikih količina prerađene hrane i značajno povećanog rizika od razvoja Parkinsonove bolesti. Istraživači su otkrili da konzumiranje samo dvanaest porcija ove vrste hrane dnevno može više nego udvostručiti vjerojatnost razvoja bolesti.
Istraživanje, objavljeno u znanstvenom časopisu Neurology, analiziralo je podatke o prehrani i zdravlju gotovo 43.000 sudionika iz dvije dugoročne američke studije. Otkrili su da su oni koji su jeli oko jedanaest porcija prerađene hrane dnevno imali 2,5 puta veću vjerojatnost da će razviti tri ili više simptoma Parkinsonove bolesti u ranoj fazi, u usporedbi s onima koji su jeli samo tri porcije.
Dobra strategija
Istraživači su pod jednom porcijom prerađene hrane smatrali, na prim...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....