U četvrtak je u Genovi otvoreno 65. izdanje nautičkog sajma s tisuću izloženih brodova od čega gotovo stotinu premijera. Izlagači iz 45 država okupili su se kako bi sudjelovali u raskošnom slavlju talijanske nautičke industrije.
Među izlagačima je naveden i jedan hrvatski predstavnik, no štand tvrtke Kufner u obilasku prvoga dana nismo susreli što dovoljno govori o razmjerima manifestacije za koju ni šest dana održavanja nije dovoljno za detaljno upoznati.
Po ciklonama poznata Genova ove je godine blagoslovljena pravom ljetnom anticiklonom pa je atmosfera bila prava ljetna s brodovima koji su čitavo vrijeme izlazila na probne plovidbe.
Uz novouređene dijelove sajamskog prostora, oplemenjenog sa staklenim stambenim blokom Renza Piana, i za vrijeme održavanje sajma su građevinari radili na projektima koji nastavljaju podizati razinu ekskluzivnosti nekadašnje industrijske zone.
To bi bio dobar putokaz za sredine poput Splita koje planiraju urbanizaciju brodograđevnog dijela grada. Svakako vrijedi naglasiti da Talijani nisu odustali od jahtogradnje, dapače, obližnji navozi za refit se čine puniji nego ikada.
Kao i proteklih godina nastavlja se trend rasta prosječne veličine izloženih brodova pa bi se moglo zaključiti kako bez pola milijuna eura u džepu nemate što tražiti na velikom dijelu štandova.
Malih glisera na kojima je izgrađena talijanska nautika je sve manje, kao i slavnih poludeplasmanaca koje su zadnjih desetljeća vjerno kopirali hrvatski mali brodograditelji.
Tu i tamo se pojavi neki retro model poput zlatne Lancie Aprea 42 s kojom biste se ponosno mogli pojaviti pred bilo kojom mondenom promenadom, naravno ako imate milijun eura viška za brodić od 12 metara.
Cijena dnevne ulaznice je 28 eura, očekuje se više od lanjskih 120 tisuća posjetitelja, a sajam je otvoren do utorka 23. rujna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....