StoryEditorOCM
4 kantunaADRIAN 2025

Luksuzni smještaj raste u Zadarskoj županiji: ‘Hyatt Regency Zadar’ u Zadru, ‘Hilton’ u Preku, ‘Molum resortu’ u Sv. Filipu i Jakovu

Piše Mišel Kalajžić
2. listopada 2025. - 12:29
Da sezona nije još gotova, najbolji je pokazatelj gužva na zadarskom poluotoku Zvonko Pavić/CROPIXZvonko Pavic/Cropix

Bila je ovo nevjerojatna godina za turizam Zadarske županije. Ono što se dugo priželjkivalo – kvalitetni hotelski objekti i to premium kvalitete – napokon se obistinjuje, i to na više raznih destinacija. U Zadru je otvoren “Hyatt Regency Zadar”, čime je ova renomirana svjetska hotelska grupa prvi put službeno stigla u Hrvatsku. U Preku, na otoku Ugljanu, svečano je otvoren i prvi hotel iz Hiltonova lanca na hrvatskim otocima – “Preko, Curio Collection by Hilton”. Hotel “Kali” – prvi hotel u Kalima – svoja je vrata otvorio početkom kolovoza, a već je postao prepoznatljiv na otoku Ugljanu i širem zadarskom arhipelagu.

Ništa manje važno nije bilo ni otvorenje “Molum resorta” u Sv. Filipu i Jakovu koji je ove godine imao i pravu turističku sezonu. Otvaranjem objekta “Molum Hotel and Residences” u kategoriji pet zvjezdica, Sveti Filip i Jakov upisao se na kartu premium destinacija na jadranskoj obali.

Ovaj novi resort, prvi takve kategorije u ovom dijelu Dalmacije, donosi spoj suvremenog dizajna, mediteranske tradicije, personalizirane usluge i brojnih vrhunskih sadržaja, čineći ga savršenim za sve goste željne odmora i glamura.

Značenje otvaranja novih hotela tako visoke razine, naglasit će i direktor Turističke zajednice Zadarske županije Hrvoje Anić, i dodati da je svaka nova investicija u kvalitetne hotelske sadržaje – dobrodošla.

– Zadarska je županija iznimno privlačna posjetiteljima, za što zaista ima puno razloga. Blaga mediteranska klima i velik broj sunčanih sati, raskošne i raznolike prirodne ljepote, brojni vrijedni kulturno-povijesni spomenici, srdačni i gostoljubivi domaćini, te osobito posebne i domaće gastronomske poslastice, kao i obilje dobre kapljice koju možete ovdje probati, samo su neki od turističkih potencijala – kaže Anić, direktor županijske turističke zajednice, koji je na to mjesto došao iz realnog sektora, odnosno turističke branše koju itekako dobro poznaje.

image

Direktor Turističke zajednice Zadarske županije Hrvoje Anić

Luka Gerlanc/Cropix

Mediteranski okusi

U zadarskom turizmu prvenstveno se ističe grad Zadar kao središte regije, grad pod zaštitom UNESCO-a poznat po Morskim orguljama i Pozdravu Suncu, centar koji svojom bogatom poviješću ima ono što je potrebno za kvalitetan odmor gostiju i odlično je polazište za sve regionalne avanture.

U promociji godinama ističemo upravo aktivni odmor jer je naš raznovrsni i očaravajući krajolik prirodno predodređen za poticanje iskusnih, ali i novih aktivnih putnika, kad se upuste u manje poznata istraživanja. Zadarska županija sa 241 otokom i otočićem, tri parka prirode i nacionalnim parkom, s najvećim hrvatskim špiljskim kompleksom, najvećim hrvatskim prirodnim jezerom, kraškim rijekama, kanjonima, mirnim jezerima, zadivljujućim planinskim lancima i slikovitim dalmatinskim mjestima, te najvećom hrvatskom mrežom biciklističkih cesta, posjetiteljima to zasigurno i omogućuje.

Tu je i gastronomski raj za gurmane, gdje se prirodno bogatstvo prožeto poviješću u potpunosti preslikava na sve ono što čini zadarsku regiju. Ona nudi očaravajuće mediteranske okuse, što ovu regiju čini jedinstvenom kad su u pitanju i kulinarske lokacije koje vrijedi posjetiti. Dodajmo još kako je osobito važno što je Zadarska županija održivo odredište visoke vrijednosti koje nudi širok raspon autentičnih i visokokvalitetnih turističkih iskustava proizišlih iz ekološki odgovornih lokalnih inicijativa. Zbog svega navedenog, Zadarska je županija jedna iznimno privlačna turistička destinacija, pa ne čudi što iz godine u godinu billježimo sve veće uspjehe, naglašava Anić.

Ono čemu turizam zadarske regije teži je i – poslovni turizam.

– Kako je u prethodnim godinama započeo snažan oporavak segmenta tzv. poslovnog turizma, odnosno kongresnog turizma, Hrvatska turistička zajednica Zadarske županije provela je niz aktivnosti s ciljem promocije Zadarske županije kao kongresne destinacije.

U okviru aktivnosti jačanja i promocije poslovnog turizma posljednjih godina, Turistička zajednica Zadarske županije izradila je brošuru naziva “Meet in Zadar region”, namijenjenu potencijalnim organizatorima poslovnih događanja.

Tako je, između ostalog, Turistička zajednica Zadarske županije tijekom godina odradila analizu postojeće i potencijalne ponude, provela edukacije s dionicima o specifičnostima tržišta i trendovima, sudjelovala na najvećim svjetskim kongresnim burzama, a lani se uključila u organizaciju značajnih okupljanja predstavnika kongresnog i poslovnog turizma – “LOOP-a i Break The Ice Foruma”.

Uslijedila je potom izrada brošure koja kao značajan alat u promidžbi objedinjuje cjelokupnu ponudu Zadarske županije za potrebe organizacije poslovnih događanja. Iz brošure “Meet in Zadar region”, koja je izrađena na engleskom jeziku, tako se prvenstveno mogu doznati podaci o različitim smještajnim jedinicama te kapacitetima kongresnih dvorana, ali i o prednostima Zadarske županije kao turističke destinacije.

Brošura nudi brojne zanimljive informacije o regiji, infrastrukturi, atrakcijama, prirodi, kulturi i nasljeđu, te navodi i ostale razloge koje regiju čine atraktivnim odredištem upravo za poslovne skupove. Također, informativna brošura “Meet in Zadar region”, ističe prijedloge za kvalitetno provođenje vremena diljem našeg područja, upoznaje goste s lokalnim gastronomskim biserima i navodi ostale posebnosti županije. Brošura koja predstavlja Zadarsku županiju kao iznimno privlačnu destinaciju, posebno pogodnu za razna poslovna okupljanja, dostupna je na mrežnim stranicama TZ Zadarske županije – zaključuje Anić.

Pet zvjezdica

Što kažu hotelijeri, kako im je prošla “nulta”, odnosno prva turistička sezona?

Otvorenje prvog gradskog hotela s pet zvjezdica – “Hyatt Regency” – snažno je odjeknulo u Zadru, koji se, nije pretjerano reći, kao novi hotel već ovoga ljeta nametnuo kao prestižna turistička odrednica u gradu.

– Prva sezona “Hyatta” u Zadru bila je vrlo uspješna i za nas vrlo poticajna. S radom smo započeli na samom početku sezone i unatoč izazovima koje donosi velika potražnja, zadovoljstvo gostiju bilo je iznad očekivanja. Najviše su nas posjećivali gosti iz Hrvatske, zatim iz Sjedinjenih Američkih Država, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva.

Povratne informacije, kako od gostiju, tako i od lokalnih partnera, potvrđuju da “Hyatt” podiže kvalitetu hotelskog smještaja u Zadru i pomaže pozicionirati grad kao destinaciju koja može konkurirati etabliranim jadranskim odredištima, ali istovremeno zadržati svoju autentičnost i kulturni karakter.

image

Hotel ‘Hyatt Regency Zadar’, nalazi se na mjestu nekadašnje tvornice pića Maraska
Luka Gerlanc/CROPIX

Luka Gerlanc/Cropix
image

Foto: Luka Gerlanc/CROPIX

Luka Gerlanc/Cropix

Već radimo na pripremama za novu sezonu i dodatnim sadržajima, a veliki potencijal vidimo i u produženju sezone kroz wellness programe, gastronomske doživljaje i ponude za poslovne goste. Vjerujemo da Zadar ima sve preduvjete razviti se u destinaciju vrhunske kvalitete tijekom cijele godine – ističe Petra Banek, direktorica marketinga i komunikacija “Hyatt Regency Zadar”. •

KANDIDATI ZA ADRIANA 2025.

ZADARSKA REGIJA

Hotel Boškinac****

Škopaljska ulica 220, 53291 Novalja, tel: 053 663 500, e-mail: [email protected], web stranica: https://www.boskinac.com/

Hotel Bastion****

Bedemi zadarskih pobuna 13, 23000 Zadar, tel: 023 494 950, e-mail: [email protected], web stranica: https://www.hotel-bastion.hr/

Hotel Terra****

Slatinska 51, 53291 Novalja, tel: 053 661 815, e-mail: [email protected]; web stranica: https://www.hotel-terra.hr/

Art hotel Kalelarga****

Majke Margarite 3 – hotel, 23 000 Zadar, tel: 023 233 000, e-mail: [email protected]; web stranica: https://www.arthotel-kalelarga.com/

Torretta Palace Hotel****

Obala dr. Franje Tuđmana 132 – hotel, 23207 Turanj, tel: 023 335 368, e-mail: [email protected]; web stranica: http://torretta-palace.com/

Heritage Hotel Maškovića han****

Marina 1, Vrana, 23211 Pakoštane, tel. 023 333 230, e-mail: [email protected]; web stranica: https://www.maskovicahan.hr/hr

image

Adrian lenta

26. listopad 2025 23:24