<p>TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena</p>
FINALIST ADRIANA

Kad su Petrovići otvorili Vilu Magdalena za wellnes turizam u Zagorju, svi su bili skeptični. A onda su uslijedile nagrade

Piše Mladen Nejašmić
17. studenog 2025. - 10:56

Kada je 2009. godine u Krapinskim Toplicama otvoren hotel Villa Magdalena, malo je tko mogao i pretpostaviti da će upravo taj trenutak označiti početak nove ere kontinentalnog turizma u Hrvatskoj.

U regiji koja je do tada bila poznata isključivo po zdravstvenom i rehabilitacijskom turizmu, i u kojoj su prevladavali hoteli s dvije do tri zvjezdice, pojavio se objekt čiji su vlasnici već u startu ciljali na potpuno drugačiju publiku, modernog gosta koji traži užitak, luksuz i iskustvo, a ne samo liječenje.

Bio je to prvi hotel s četiri zvjezdice u Hrvatskom zagorju, ali i prvi koji je promijenio percepciju o tome što "toplice" uopće mogu značiti.

Krapinske Toplice desetljećima su bile sinonim za rehabilitaciju i liječenje, a Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju "Magdalena" za kardiologiju, te bolnica "Akromion" – za ortopediju. To su institucije koje su već tada imale međunarodnu reputaciju i privlačile pacijente iz cijele regije. No, u svijesti šire javnosti, Krapinske Toplice su i dalje bile mjesto "oporavka", a ne odmora.

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

Novi standardi

Kada su osnivači hotela Villa Magdalena – obitelj Petrović – predstavili svoju poslovnu ideju, mnogi su na nju gledali s nevjericom. Banke su tako očekivale projekt koji će biti nadogradnja postojećim zdravstvenim ustanovama, nešto u okviru poznatog modela "hotela za pacijente".

No Petrovići su imali drukčiju viziju, inspiraciju su pronašli u Austriji, Švicarskoj i Sloveniji – destinacijama koje su spojile prirodne resurse, wellness i luksuz u cjelogodišnji turizam. Posebno ih je privukao koncept "Bad" i "Termi" – mjesta koja su s godinama prerasla u prestižne wellness centre za sve generacije, a ne samo za stariju populaciju.

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

– Hotel Villa Magdalena od samog je početka postavio nove standarde. Ključni element koji ga je odmah izdvojio na tržištu, bila je i ostala hidromasaža, kada s termalnom vodom u svakoj sobi, spojena direktno na ljekoviti termalni izvor. Taj detalj, jedinstven u Hrvatskoj, simbol je filozofije hotela: privatni wellness doživljaj u intimnom, luksuznom okruženju. U početku je hotel bio koncipiran kao aparthotel s devet smještajnih jedinica, od kojih je većina imala male vlastite kuhinje. No ubrzo se pokazalo da gosti žele potpuno iskustvo, a ne samostalnu pripremu hrane, zapravo, žele uživati u gastronomiji. Stoga su kuhinje uklonjene, a 2017. godine hotel je proširen i kategoriziran na 24 smještajne jedinice: osamnaest Spa Premium soba i šest luksuznih apartmana, svi bez kuhinje, ali zato s vlastitom termalnom kadom.

Vrhunska kuhinja

Na najvišoj, panoramskoj etaži, smjestila se wellness zona s pogledom koji oduzima dah, whirlpool s termalnom vodom, saune, sobe za masažu, otvoreni bazen, a nakon proširenja i zatvoreni INOX bazen – kaže direktor hotela Ivan Petrović, i dodaje kako je prije dvije godine njihovo reprezentativno odmorište otišlo korak dalje, otvarajući novu wellness oazu s ekskluzivnim sadržajima poput Rasoul VIP saune i inovativnih Zero-floating kreveta – kreveta koji stvaraju osjećaj bestežinskog stanja. I opet, vila Magdalena je bila među prvima u Hrvatskoj s takvom ponudom.

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

Sami restoran hotela Villa Magdalena od samog je početka bio jednako važan dio identiteta kao i wellness. Dok su mnogi hoteli kontinentalne Hrvatske tek kasnije počeli razvijati svoju gastronomsku priču, Villa Magdalena je još 2009. godine postavila visoke standarde – pansionska večera u pet sljedova bila je nešto što se u to vrijeme rijetko moglo pronaći, a danas je njihov zaštitni znak.

Restoran svoju ponudi temelji na lokalnim kontinentalnim namirnicama, ali u modernoj, autorskoj prezentaciji. Takav pristup donio im je brojne nagrade i priznanja, pa je redovito uvrštavan u gastronomske vodiče poput Gault Millaua, "Dobrih restorana", "100 najboljih hrvatskih restorana", te se smatra jednim od najnagrađivanijih u sjeverozapadnoj Hrvatskoj.

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

– Dok se većina dionika hrvatskog turizma oslanja na poslovanje isključivo u ljetnim mjesecima, mi ga razvijamo cijele godine. Upravo ta orijentacija na cjelogodišnji turizam, bila

je razlogom zašto su mnogi u početku sumnjali u naš uspjeh. No rezultati su s vremenom postali najbolji odgovor skepticima: prosječna godišnja popunjenost hotela je oko sedamdeset posto, a rekordna je bila 2019. godine s impresivnih 81 posto. Čak je i u pandemijskoj 2020., kada su putovanja bila ograničena, hotel ostvario preko pedeset posto popunjenosti, a već sljedeće godine – 77 posto – ističe Petrović.

Prosječna cijena po sobi kreće se oko 195 eura bez PDV-a, što je rezultat koji nadmašuje mnoge hotele slične kategorije, pa čak i neke na Jadranu.

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

image

TURIZAM 16 11 2025 Vila Magdalena

U srpnju i kolovozu, kada cijene u priobalju rastu, Villa Magdalena postiže nešto nižu cijenu, ali zato izvan ljetne sezone ostvaruje bolje rezultate od većine "morskih" hotela.

Struka i gosti su to prepoznali pa je Villa Magdalena tri godine zaredom (2012., 2013. i 2014.) osvojila nagradu Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku kao najbolji mali kontinentalni hotel, a 2017. godine zauzela je treće mjesto u kategoriji najboljih wellness hotela u Hrvatskoj.

Osim toga, bila je i finalist izbora Adrian 2013. i 2016. godine, što dodatno potvrđuje njezinu reputaciju u hrvatskom hotelijerstvu. Na internetskim platformama poput Booking.coma i TripAdvisora, gosti hotel redovito ocjenjuju najvišim ocjenama, posebno ističući osobni pristup, vrhunsku gastronomiju i jedinstvenu atmosferu.

Vizija i upornost

Jedan od ključnih faktora uspjeha Villa Magdalene leži i u tehnologiji.

Direktor i vlasnik hotela, Ivan Petrović, IT je stručnjak s više od trideset godina iskustva. Njegova tvrtka razvila je WebBookingPro, jedno od vodećih hotelskih rješenja za online prodaju u Hrvatskoj, koje uključuje online rezervacijski sustav, Channel Manager i Revenue Manager s mogućnošću dinamičkog određivanja cijena.

Villa Magdalena bila je među prvim hotelima u Hrvatskoj koji je koristio sustav dinamičnih cijena, što je omogućilo optimizaciju popunjenosti i prihoda ovisno o tržišnim uvjetima i konkurenciji – praksu koja je danas standard, ali tada je bila pionirski pothvat.

Od prvog dana, hotel vodi i razvija obitelj Petrović. Uz njih, tim od preko 25 zaposlenika, čini srce i dušu hotela. Mnogi tu rade još od otvaranja 2009. godine.

Taj kontinuitet i osjećaj zajedništva gosti prepoznaju, a upravo ljudski faktor razlikuje Villu Magdalenu od korporativnih hotelskih lanaca. U svijetu gdje se luksuz često mjeri u kvadratima i brojkama, ovdje se zrcali u iskrenosti, posvećenosti i toplini.

Zato ovaj hotel nije samo uspješna hotelska priča – to je primjer vizionarstva i upornosti u mijenjanju percepcije cijele destinacije.

Od mjesta koje se nekad vezivalo isključivo uz rehabilitaciju i zdravstveni turizam, Krapinske Toplice su zahvaljujući ovakvim projektima postale prepoznatljive po modernom wellness i gastro turizmu.

Stoga je Villa Magdalena dokaz da i u kontinentalnom dijelu Hrvatske, daleko od mora, luksuz, kvaliteta i autentičnost, mogu stvoriti brend koji traje. Nakon više od petnaest godina rada, hotel ne samo da održava visoke standarde, nego ih stalno pomiče.

U svijetu turizma koji se neprestano mijenja, jedna stvar ostaje ista: Villa Magdalena je i dalje sinonim za doživljaj, za zagorsku toplinu, ali i dokaz da se snovi, uz dovoljno vizije i hrabrosti, zaista mogu pretvoriti u stvarnost.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 20:41